Apmokėjimas

Apmokėjimo tvarka nustatyta remiantis internetinės parduotuvės filota.lt Pirkimo-pardavimo taisyklėmis.

Pirkėjas už prekes apmoka vienu iš šių būdų:

  1. Naudojantis kreditine/debetine kortele
  2. Banko pavedimu

Kreditine/debetine kortele

Apmokėjimai atliekami su debetine arba kreditine banko kortele. Jums nereikės jungtis prie el. bankininkystės sistemos, pakaks tiesiog suvesti kortelės duomenis. Mokėjimui atlikti reikia suvesti banko kortelės numerį, kortelės galiojimą (kortelėje yra nurodyta data mėnesiais ir metais) ir trijų skaitmenų (CVC) apsauginį kortelės kodą, esantį kitoje kortelės pusėje.

Prieš atlikdami apmokėjimą, įsitikinkite, kad Jums yra aktyvuota banko paslauga, leidžianti atsiskaityti kortelėmis interneto parduotuvėse naudojant tik banko kortelių išorinius duomenis.

Priimamos šios banko kortelės:

  1. „MasterCard“
  2. „Maestro“
  3. „Visa“
  4. „Verified by Visa“ 
  5. „MasterCard SecureCode“
  6. „PCI DSS Compliant“

Banko pavedimu

Už prekes galite atsiskaityti atlikdami įprastą pinigų pervedimą į mūsų sąskaitą. Mokėjimo paskirtyje nurodykite užsakymo numerį (užsisakydami prekes, užsakymo numerį gausite el. pašto adresu). Atkreipiame dėmesį, jog bankai ir kitos kredito įstaigos Jums gali taikyti savo įkainius už atsiskaitymą banko pavedimu.

Sąskaitos rekvizitai:

Gavėjas: Domantas Bajorinas
A/S: LT667300010123374720
Bankas: AB Swedbank
Mokėjimo paskirtis: reikia nurodyti užsakymo numerį / Įmokos kodas: reikia nurodyti užsakymo numerį.

Jei mokėjimą atliekate savaitgalį ir pinigai pervedami ne iš Swedbank banko, mokėjimo patvirtinimas įprastai gaunamas pirmadienį ir tik gavus mokėjimo patvirtinimą, užsakymas pradedamas vykdyti.

Turite daugiau klausimų?

Susisiekite su mumis telefonu 8 608 12567 arba el. paštu info@filota.lt ir mes mielai atsakysime į visus iškilusius klausimus!

×
×

Krepšelis